Monday 2 January 2012

Momma Auni Arissa dgn lagu "Baik baik Sayang"

Hai...uols.......gud nite....tonite momma want to share dis beautiful lyrics....

Person who gave me dis song really make my day n happy everyday...terasa semua masalah pergi jauh now momma dedicated dis wonderful song to both of my princesses wif hope dat we will able to facing any challenges together forever....

And now, am hearing dat song yg mana lirik lagunya sungguh indah...

Someone dedicate this beautiful song to me...siapa? biarlah ianya menjadi rahsia.....huhuhu....

Unfortunately, momma cannot upload dis song via youtube, dunno why...but momma will sharing da lyrics...

BAIK BAIK SAYANG
aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu
yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus dukamu sayang

kerna bagiku kau kehormatanku
dengarkan dengarkan aku

co:
hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
baik baik sayang, ada aku untukmu
hanya satu pintaku disiang dan malammu
baik baik sayang kerna aku untukmu

semua keinginan akan aku lakukan
sekuat semampuku sayang
kerna bagiku kau kehormatanku
dengarkan dengarkan aku...

Till then, gud nite n hopefully will see uols tomorrow...

Psssttt...momma will sharing another song wif uols later...hahahaha...

- momma auniarissa -

2 comments:

  1. lagu n lirik yg menarik
    sesuai utk mengembalikan semangat momma auni n arissa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...thank u....saper2 pun will love dis song...

      Delete